donderdag, februari 4

Waakhond Stan...

Stan begon even na 04.00 uur te huilen. Ik mijn bed uit, kijk even naar buiten (rare tik deel 1): 'zo, het lijkt wel glad'. Stop het speentje in Stan zijn mond. Kijk nog een keertje naar buiten (rare tik deel 2) en zie tot mijn grote schrik een vreemde snuiter bij mijn auto staan. Hij probeerde mijn rechter raam open te breken. Ik op het raam beuken, de man schrok en ging er met gepaste spoed (zie gladheid) vandoor. Nog wel naar buiten geweest en de politie gebeld. Later bleek mijn rechter spiegelbehuizing gebroken te zijn. Ik was dus op tijd dankzij onze 'waakhond Stan'. 's Avonds aangifte gedaan en gelukkig zijn de hufters gepakt! Ach, ze krijgen een kleine boete (aldus de agent) en staan waarschijnlijk volgende week weer op onze stoep. Dit jaar wederom niet naar Roemeniƫ op vakantie...

3 reacties:

Op 2/04/2010 10:56 a.m. , Blogger Magnus zei...

Ik heb nog wel een honkbalknuppel voor je liggen. Graag alleen een corrigerend tikje, anders zit je zelf vast in dit land ...

 
Op 2/04/2010 3:22 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

held 2

 
Op 2/05/2010 3:49 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Is dat wel zo verSTANdig???

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage