maandag, april 27

Het was afzien

Ronde van Noord-Holland
Zaterdagochtend om 09.00 uur gestart. Onze startbewijzen hingen aan het hek. Zo laat waren we niet, maar ze wilden kennelijk niet op ons wachten. We hadden mooi weer. Met name 'heen'. Het grootste gedeelte terug - wel mooi weer - maar wind tegen! Na ongeveer 70 km was ik zo goed als leeg en dacht ik dat ik toch mijn zadel vergeten was. In je gedachten op zoek naar een taxi, bus- of treinstation... Helaas moesten we nog iets meer dan 50 km fietsen. Deze 50 km heb ik dus behoorlijk moeten afzien. Erik en John hebben me als het ware voort moeten slepen. Was erg blij dat ik na 122 km kon afstappen en op de bank kon ploffen. Maar het tegeltje is weer binnen! Nog 192 keer fietsen en we kunnen ons toilet opnieuw betegelen...


Na een frisse douche richting strand. Bij aankomst was het fris maar het knapte toch nog een beetje op - zie de foto's van de zonsondergang. Deze zijn genomen vanuit de SunSeaBar. Hier hebben we overigens heerlijk gegeten. Op het strand blijven slapen en zondag heerlijk genoten van de regen...

PS geen spierpijn.

3 reacties:

Op 4/27/2009 7:25 p.m. , Anonymous spons zei...

Ik zou toch zweren dat ik je vlak vóór theo bos over de finish zag komen.

 
Op 4/28/2009 7:51 a.m. , Anonymous jeroen zei...

Klopt! Zelfs een dag eerder...

 
Op 4/28/2009 8:40 a.m. , Blogger Magnus zei...

Hahahaha !!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage