maandag, maart 9

Afgelopen weekend








Zaterdagochtend samen met mijn broer richting Antwerpen vertrokken. Inchecken in Hotel De Keyser. Vervolgens aan de overkant onze eerste biertje genutigd (Leffe Blond). 10 Meter verder aan de sushi (we schieten op). Hele goede kaiten-sushi tent. Aanrader dus. Hier hebben we het enige (qua promillage) normale biertje gedronken. Daarna rondgelopen door Antwerpen. Even stoppen bij Café De Tunnel (legendarische dames achter de toog) en een jenevertje bij De Vagant. Hier verkopen ze 200 soorten jenever. Mooie ervaring, jenever in de hand, klassieke muziek en een dronken Belg aan de bar. Die mij een hand gaf na het snuiten van zijn neus... Maar zijn 'maat' was overleden. Een hele mooie plaat van Johnny Cash gekocht - met een 3D plaat op de voorzijde. Even de spullen terugbrengen in het hotel. Daar weer bij de hotelbar aan de Westmalle (goh, verassend). Aardige barkeeper, die gelijk over Westvleteren begon. Lekker gegeten in een Bistro, heerlijk gezeten in Den Engel. Geweigerd in een café. Ik had nog niets gezegd of de barman brulde al: 'ik schenk niet meer voor U'. Mafkees. We lagen zo rond 01.00 uur plat. Althans, dat dachten we allebei. Zijn we met een taxi naar huis gegaan? Het ontbijt hebben we moeizaam doorstaan. Ik twee hapjes ei en Erik had een zweetlip. Zijn we toch nog maar een uurtje plat gegaan om vervolgens naar huis te rijden. Al met al een TOP WEEKEND!

PS Ook nog fantastische kleine Puma schoentjes gekocht.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage